Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

θετικές δηλώσεις

Βρήκα αυτές τις δηλώσεις, εγώ της βάζω καθημερινά στη λιστα ευγνωμοσύνης μου .

* Ζω τώρα μια ισορροπημένη ζωή, γεμάτη αγάπη, αφθονία και θαύματα, που κυλάει ομαλά.

* Είμαι γεμάτη ενέργεια και αγάπη.

* εκπέμπω αγνή αγάπη σε όλους γύρω μου και είναι μεταδοτικό.

* Η παρουσία μου σε αυτόν τον πλανήτη θα επηρεάσει θετικά τις ζωές δισεκατομμυρίων ανθρώπων.
(Είμαστε όλοι συνδεδεμένοι)

* Τώρα έχω θετικές, σχέσεις αγάπης με τον καθένα που βλέπω και αυτος ανταποκρίνεται

* βοηθάω να γίνουν ενεργειακές αλλαγές των ανθρώπων σε μια θετική κατάσταση.

* Εγω προσελκύω ανθρώπους στη ζωή μου που μπορεί να με βοηθήσουν να επιτύχω περισσότερη αγάπη, ειρήνη και αφθονία και για τους οποίους μπορώ να ανταποδώσω το ίδιο.

* Είμαι υγιής, με καλή φυσική κατάσταση, και όμορφη μέσα και έξω.

* Είμαι σε συνεχή σύνδεση με την πηγή μου, και είμαι σε πλήρη χαρά, και ευγνωμοσύνη και εκτίμησή για όλα τα καταπληκτικά θαύματα που βιώνω κάθε μέρα.

* Είμαι γεμάτη και ξεχειλίζω απο ευγνωμοσύνη για όλη την αφθονία και τα θαύματα στη ζωή μου.

* ολα οσα επιθυμώ έρχονται στη ζωή μου αυτόματα, χωρίς προσπάθεια.

* Έχω μια θεία ικανότητα να φανερώσω και να προσελκύσω όλα αυτά που επιθυμώ.

* Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στη σοφία που μου δόθηκε.

* Επιθυμώ να βιώσω χωρις κανένα όριο αφθονία, γιατί είμαι ένα μέρος του Θεού.

* Είμαι ένα με το περιβάλλον μου, έχοντας επίγνωση της συνδετικής ενέργειας ανάμεσα σε μένα και τον κόσμο μου.

* Η θεία δημιουργική δύναμη μέσα μου φέρνει σε μένα όλα αυτά που επιθυμώ την ευτυχία την αγάπη και την ειρήνη.

* Εκφράζω την ενέργεια της άνευ όρων αγάπης για όλους τους ανθρώπους και για όλα τα πράγματα στη ζωή μου.

* Έχω εμπιστοσύνη στην παγκόσμια νοημοσύνη οτι θα φέρει τις επιθυμίες μου με το σωστό τρόπο και κατά την τέλεια στιγμή
(Αποκόλληση)

* Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλα οσα τις λαμβάνω και μου αρέσει να δίνω στους άλλους στο πνεύμα της αγάπης και της υπηρεσίας.

* Με τον διαλογισμό κάθε μέρα θα αυξηθεί η ευαισθητοποίηση μου και η θεία δύναμη μέσα μου.

* Είμαι ο δημιουργός της πραγματικότητας μου. http://o-nomos-tis-elksis.forumgreek.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου